جک پارکینگ چیست؟

جک درب پارکینگ که با نام‌ های جک پارکینگی، جک برقی درب پارکینگ ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌شود، یکی از محصولاتی است که در حدود 15 تا 20 سال است، وارد بازار کشورمان شده است. جک پارکینگی در گذشته فقط بر روی ساختمان‌های لوکس نصب می‌شد، ولی امروزه برای تمام ساختمان‌ها یک الزام است و هر ساختمانی که ساخته می‌شود، باید درب ریموتی داشته باشد. حال این درب ریموتی می‌خواهد کرکره برقی باشد یا جک برقی.

 

تاریخچه و ساختار جک پارکینگ

جک پارکینگ سال‌های زیادی است که تولید می‌شود اما در سال‌های اخیر جک برقی بازار بهتری پیدا کرده است. تمامی افراد تمایل دارند درب‌های مکان‌های مختلف اعم از منازل، مجتمع‌های مسکونی و یا اداری و غیره را اتوماتیک کنند. یکی از بهترین نمونه‌های خارجی ، ساخت ایتالیا است. علاوه بر این نمونه‌های خارجی، نمونه‌های داخلی جک پارکینگی نیز وجود دارد که ساخت ایران بوده و از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند.

از مزیت‌های بارز درب اتوماتیک و جک پارکینگی این است که دیگر نیازی نیست به طور دستی درب را باز و بسته کنید و این عمل به طور اتوماتیک انجام می‌شود. امروزه افراد بیشتر تمایل دارند که کارها به طور اتوماتیک انجام شود و آن‌ها راحتی بیشتری داشته باشند. درب‌های اتوماتیک این راحتی را برای افراد فراهم می کنند. همچنین از مزیت‌های دیگر آن، قیمت مناسب درب اتوماتیک و جک پارکینگی است که باعث شده است استقبال خوبی از آن شود. بنابراین تمام افراد می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.

اگر شماهم به دنبال جک پارکینگ هستید برای دریافت اطلاعات خرید و فروش جک پارکینگ با ما همراه باشید.